vrijdag 26 september 2014

Sacha crushes!

Let me do a little shoe post, for a change. Last week, I went into the Sacha shop to take a look at their A/W collection. And as usual, there were a lot of cool, tempting and affordable shoes staring at me. Let me present to you my current top 5:

1. Black leather cut out boots




Sacha: on sale now 79,95 €



These leather cut out boots are not only very hot this winter, they would also match a lot of my outfits. You can wear them with bare feet on sunny days, but also with tights in winter. It will be very hard NOT to buy these babies...


2) Leopard sneakers
Sacha: 79,99 €




For those who know me, these ones won't need any comment: they have 'ME' written all over them. I'm starting to discover the comfort of sneakers lately, so this ones would be perfect for 'out of the office' days (= farm days). Like like like!


3) Flowered booties

Sacha: 49,99 €


I know these shoes are a little bit more eccentric and not everyone will like them, but I loooooove them. I can already see them on a totally black outfit or clashing with another print. I would make it work, one way or another.


4) Black ankle boots


Sacha: 109,99 €



These black boots look very plain, but I know they would go with everything, with a dress or a skirt as well as with skinny jeans. The perfect basic. And my old ones need replacement. So...


5) Leather espadrilles


Sacha: 59,95 €
I know, summer is over, but these leather espadrilles could be a great and fashionable investment. I already adore this kind of shoes since Chanel did their version of them. Since Chanel is a little out of my league, I would be very happy with this less expensive version.

So to all people that would feel the urgent need to buy me a present: glad to help you guys out! ;-)


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Laat ik eens een post over schoenen doen, voor de verandering. Vorige week liep ik de Sacha-winkel binnen om eens rond te neuzen in hun herfst/wintercollectie. En zoals gewoonlijk stonden er een heleboel coole, verleidelijke én betaalbare schoenen naar me te staren. Dus bij deze: hier komt mijn top 5 van het moment:

1. Zwarte lederen cut out boots




Sacha: on sale now 79,95 €



Deze lederen cut out boots zijn niet alleen erg in deze winter, ze zouden ook passen bij het merendeel van mijn outfits. Ze zijn zowel te dragen met blote voeten op een zonnige dag als met een panty in de winter. Het wordt erg moeilijk om aan deze babies te weerstaan...


2) Leopard sneakers
Sacha: 79,99 €


Voor wie mij een beetje kent, behoeven deze geen commentaar: mijn naam staat daar gewoon op, punt. Ik ben sinds kort het comfort van sneakers aan het ontdekken, dus deze zouden perfect zijn voor niet-werkdagen (boerderijdagen dus). Like like like!


3) Gebloemde enkellaarsjes

Sacha: 49,99 €


Ik weet dat deze schoenen een beetje excentriek zijn en dat ze misschien niet ieders smaak zijn, maar ik vind ze geweldig! Ik zie ze al gecombineerd met een volledig zwarte outfit of in een gekke combinatie met een andere print. Ik kan hier wel wat mee!


4) Zwarte lederen enkellaarsjes


Sacha: 109,99 €



Deze enkellaarsjes lijken heel gewoon, maar ik wéét gewoon dat ze bij alles passen, zowel bij een jurkje of een rok als bij skinny jeans. De perfecte basic dus. En mijn oude zijn aan vernieuwing toe, dus...


5) Lederen espadrilles


Sacha: 59,95 €
Ik weet het, de zomer is voorbij, maar deze lederen espadrilles zouden een goeie en coole investering kunnen zijn. Ik ben al dol op dit soort espadrilles sinds Chanel met zijn versie op de proppen kwam. Maar aangezien Chanel niet echt tot de mogelijkheden behoort (nu ja, 500 € voor een paar espadrilles kan ik nu eenmaal niet opbrengen), zou dit een perfect én budgetvriendelijk alternatief kunnen zijn.

Dus aan alle mensen die de dringende nood voelen om mij een cadeautje te kopen: blij dat ik jullie bij deze van dienst ben geweest! ;-)

2 opmerkingen: