donderdag 9 oktober 2014

Check out my first sweater!

Do you remember me telling you that I didn't own a real sweater (I mean one made out of real sweater fabric, not a knitted one...)? Well, after my last visit at the Essentiel shop, I knew that the gap in my wardrobe would soon be filled... Because I had spotted the perfect sweater! Sporty but not too much, very elegant at the same time with a beautiful floral print. So, as soon as I had saved enough money, I bought it.

This week, I wore it for the first time. It's just perfect for this autumn weather. I styled it with a vintage leather pencil skirt, black tights, pink booties and a statement necklace. I enjoyed so much wearing it, it is so soft and warm. What do you think? Do you like it?


Sweater: Essentiel Antwerp - Black leather pencil skirt: vintage -
Statement necklace: H&M


Pink booties: New Look




°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


Ik vertelde jullie toch onlangs dat ik nog geen echte sweater had (en met 'echt' bedoel ik zo eentje uit sweaterstof, niet gebreid)? Wel, na mijn laatste bezoek aan de Essentiel-winkel wist ik dat die lacune in mijn kleerkast gauw zou worden gevuld. Want ik zag er de perfecte sweater! Sportief, maar niet té, en tegelijk zeer elegant met een supermooie bloemenprint. Dus zodra ik genoeg kledinggeld bij elkaar had, kocht ik hem.

Deze week droeg ik hem voor het eerst, want hij is echt perfect voor dit herfstige weer. Ik combineerde hem met een vintage lederen kokerrok, zwarte panty's, roze enkellaarsjes en een statement ketting. Het was heerlijk om hem te dragen, hij is zo zacht en warm. Wat denken jullie? Vinden jullie het leuk?

Sweater: Essentiel Antwerp - Zwarte lederen kokerrok: vintage -
Statement ketting: H&M

Roze enkellaarsjes: New Look


1 opmerking:

  1. Thank you so much for your comment and your advice! I will certainly check it out! Love, Elke

    BeantwoordenVerwijderen