woensdag 6 augustus 2014

Bouquet of the week

Let me present you a new item on my blog: the 'Bouquet of the week'. I absolutely LOVE flowers. Their colours, their perfume... I adore having them in my house, it just makes me happy. A while ago, I promised myself to get some fresh flowers every week and from now on, I will show you the bouquet that I bought or made that week. That's right, I sometimes make my bouquets myself with flowers that grow in our garden. This week, I combined two branches of (bought) Lisianthus flowers (in pink and lilac) with some yellow and white dahlias that grow in our garden. Price of this bouquet: 2,40 €. :-)








°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Een nieuw item op mijn blog: het 'boeket van de week'. Ik ben dol op bloemen. Hun kleuren, hun geur... Ik vind het heerlijk om ze in huis te hebben, ik word er gewoon heel blij van. Een tijdje geleden beloofde ik mezelf dan ook om wekelijks een boeketje verse bloemen in huis te halen en van nu af aan wil ik jullie wekelijks tonen welk boeketje ik gekocht of gemaakt heb. Jep, gemaakt, want ik maak soms boeketten van de bloemen uit onze tuin. Deze week combineerde ik twee takjes (gekochte) Lisanthius (een roze en een lila) met gele en witte dahlia's uit onze tuin. Prijs van mijn boeketje: 2, 40 €. :-)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten