woensdag 30 oktober 2013

Finally!

Ik heb er een paar maanden op gebroed, maar ik ben helemaal klaar om er terug in te vliegen met een gloednieuwe blog! Het stoppen met shoppen heb ik intussen opgegeven (het is hopeloos, what was I thinking?!) en ik heb besloten jullie dan maar te laten delen in mijn shopping- en andere avonturen. Want niet alleen het shoppen bezorgt me waanzinnig veel plezier, maar ook het erover praten, nieuwe labels en adresjes ontdekken. En waarom dat alles niet met jullie delen? Wie nog even wil weten wat hieraan vooraf ging, kan nog steeds een kijkje nemen op mijn vorige blog http://watchmeshtop.wordpress.com/
Morgen trakteer ik jullie op een verslagje van mijn nieuwste nagelexperience. Tot dan?


It took me a couple of months, but know I'm all ready to start my brand new blog! I gave up quitting shopping (I'm hopeless, what was I thinking?!) a while ago and decided to share my shopping and other adventures with you guys instead. Because it's not only the shopping that makes me feel sooo happy, but also talking about it, discovering new brands and shops. And why not share that with all of you? You can still read my previous blog http://watchmeshtop.wordpress.com/, but it's all in Dutch, I'm sorry. This time, I decided to go international. Tomorrow I'll be back to tell you about my newest nail experience. See you tomorrow?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten